3D Akadémia | Pályázható 3D technológiai csomagok
Az EFOP-3.2.3-17 ‘Digitális környezet a köznevelésben’ pályázat és a VEKOP-7.3.3-17 pályázatokon általános és középiskolák pályázhatnak digitális eszközparkjuk és módszertanuk fejlesztése céljából.
3d nyomtató, iskola, oktatás, iskolai, oktatási, pályázat, efop, vekop, 3d szkenner, 3d technológia
5484876
post-template-default,single,single-post,postid-5484876,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Blog

EFOP-3.2.3-17 és VEKOP-7.3.3-17 pályázati lehetőség!

Már egy ideje nyitva van az EFOP-3.2.3-17 ‘Digitális környezet a köznevelésben’ pályázat és a VEKOP-7.3.3-17 pályázat, amelyeken általános és középiskolák pályázhatnak digitális eszközparkjuk és módszertanuk fejlesztése céljából. Az elvárásait figyelembe véve összeálltunk a GEOMATECH csapatával és a kiírásoknak megfelelő módszertant és 3D technológiai eszközcsomagokat állítottunk össze a pályázati munka megkönnyítése céljából. Bízunk benne, hogy a digitális tárgyalkotás megismertetése, megkedveltetése és a tantervbe illesztése ezáltal is izgalmas és mégis egyszerű feladat lehet a pedagógusok számára.

 

digitális pedagógiai-módszertani csomagunk a 2015 őszén indult „3D Tech az iskolákban” program tapasztalatai alapján, a 3D Akadémia és a Magyar Digitális Oktatásért Egyesület pedagógiai-módszertani szakértői és oktatói által került kialakításra. Az összeállítók célja, hogy a természetismeret tantárgy (STEAM megközelítésű) komplex, felfedező, problémaelemző oktatásához adjanak segítséget a 3D nyomtatás adta egyedi lehetőségek iskolai használatával, ami hatékonyan támogatja az 5–6. évfolyamosok kognitív fejlődésének minőségi változásához kapcsolódó átmenetet.

 

Ma már elérhető áron kaphatók a plug-n-play, felhasználóbarát és biztonságos asztali 3D nyomtatók, amelyek kezelése teljesen intuitív, percek alatt elsajátítható tanár és diák által egyaránt. A 3D modellek vizsgálata,
a finom beállítások és a fontosabb hibaelhárítási trükkök gyors átlátásához a nyomtató beszerzésekor gyakorlati tréninget nyújtunk. Természetesen az elinduláson túl, a jövőben is számíthat ránk a felmerülő szakmai kérdések megválaszolásában. Az iskolai felhasználást emellett hosszabb 3D modellező és PAT akkreditált tanári képzéssel, kedvezményes alapanyagárakkal és fórummal, tudásbázis fejlesztésével támogatjuk.

 

A 3D nyomtatók kezeléséhez már rég nincs szükség ipari környezetre. A 3D nyomtatók és 3D szkennerek a szabad, digitális tárgyalkotás örömét az ipar és a művészek kezéből kivéve a fiatalok számára is elérhetővé teszik. Sokan a számítógépéhez hasonló jövőt jósolnak ezeknek a gépeknek. Bár abban még mi sem vagyunk biztosak, hogy minden háztartásban lesz a jövőben 3D nyomtató, az viszont már most látszik, hogy napról napra több iparág fedezi fel magának a 3D technológiákat. Ennek köszönhetően abban biztosak vagyunk, hogy a legtöbb mai fiatal találkozni fog jövőbeli munkahelyén a 3D nyomtatással. Akkor miért ne készítenénk fel rá őket?

 

 

Az új, innovatív, mégis könnyen kezelhető digitális gyártótechnológiák elérhetővé tételével a tanulók kompetenciái, úgymint a problémamegoldás, kreativitás, térlátás, informatika, tervezés és csapatmunka, sokrétűen fejlődnek. Ráadásul a 3D technológiákat kiismerve és megszeretve nagyobb eséllyel orientálódnak későbbi tanulmányaik során a komolyabb műszaki, illetve művészeti kreatív területek felé. A kézzelfogható eredmény nemcsak a diákok motivációját, de az önbizalmát is növelheti, hiszen valóban gyakorlati tudásra, hazsnos képességekre tesznek szert a 3d nyomtatóval való iskolai munka közben.

 

Kattintson ide további információért a megpályázható 3D technológiai csomagokról! >>